Het Kinderziekenhuis staat klaar om jullie te verwelkomen voor de geleidelijke hervatting van alle ambulante activiteiten (raadplegingen, examen…).
Iedere patiënt, waarvoor de consultatie werd uitgesteld sinds het begin van de lockdown, zal door het ziekenhuis worden gecontacteerd om de afspraak met voorrang te verplaatsen, volgens de beschikbaarheid. Teleconsulten worden in bepaalde disciplines, na toestemming van de patiënt, onderhouden en aangemoedigd.
Voor alle nieuwe afspraken, vindt u contactgegevens op onze website. Onze receptie- en secretariaatsdiensten zijn toegankelijk en staan klaar om de vragen van patiënten en huisartsen te beantwoorden.
Indien u niet op uw afspraak kunt aanwezig zijn, vragen wij u ons te verwittigen op het secretariaat van de afspraken of door ons een bericht te sturen via het specifiek formulier op deze website.
Het patiëntencircuit werd aangepast om het zo vloeiend en veilig mogelijk te laten verlopen : ontsmetting van de handen, verplicht dragen van een masker, slechts één ouder mag het kind begeleiden, vloermarkering, duidelijke bewegwijzering, scheiding van in- en uitgangen, aangepaste wachtkamers, vereenvoudigde administratieve formaliteiten, enz.